Veelgestelde vragen DierenwinkelXL

Welke betaalmogelijkheden heeft DierenwinkelXL

Dierenwinkelxl.nl kent 3 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

Vooruit betalen met iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Overboeken

U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer 150885504, t.n.v.: dierenwinkelxl.nl Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling aan dierenwinkelxl.nl: IBAN: NL48RABO0150885504 BIC/SWIFT: RABONL2U

Let op : vergeet niet uw referentienummer te vermelden bij de betaling!

Achteraf betalen met Klarna

De betaling via achteraf betalen (het volledige achteraf betaalproces) voert Klarna uit. Dit betekent dat je een factuur met uw bestelling ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Je kan bij Klarna bestellen tot €250,-.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole & kredietcheck uit. Klarna hanteert strikte voorwaarden, zoals omschreven op hun site zie: https://klarna.com/nl/voorwaarden. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen via Ideal of creditcard.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met Klarna zie hiervoor https://klarna.com/nl/klantenservice.
Bron: http://www.safe2shop.nl/webwinkeliers/voorbeelden/voorbeeld-klantenservice-voor-webwinkels.html

 

Wat zijn de betalingsgegevens voor het buitenland

Onze betalingsgegevens zijn als volgt:

  • Rekeningnummer: 150885504
  • IBAN: NL48RABO0150885504
  • BIC: RABONL2U
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

DierenwinkelXl streeft er naar om een bestelling die voor 15.00 uur besteld is, de volgende dag thuis te bezorgen. Dit lukt ook voor ruim 85% van de bestellingen.

Het kan zijn dat het bezorgen iets langer duurt, doordat de bezorgdienst van PostNL niet levert op zon- en maandagen. We willen de bestelling in ieder geval binnen 4 werkdagen bezorgd hebben. Indien dit ons niet lukt, dan ontvangt u van ons een mail of een telefoontje. We laten u dan weten wanneer we de bestelling wel bij u thuis kunnen bezorgen of we overleggen wat te doen indien er onverwacht een probleem is ontstaan.

Wat te doen bij een verkeerde levering of beschadigd product?

Indien u een verkeerde levering of een beschadigd product ontvangen heeft, dan adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. U kunt ons telefonisch bereiken tijdens kantooruren via het telefoonnummer 074-2595000. U kunt ook contact met ons opnemen via het reactieformulier.

We zullen dan samen gaan we kijken naar een correcte oplossing waar u als klant tevreden mee bent.

Welk bedrag betaal ik aan verzendkosten

Nederland

In Nederland betaalt u vanaf € 39.- geen verzendkosten. Voor bedragen onder de € 39,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling:

  • Bij een bestelling vanaf € 15,- betaalt u €4.95 aan verzendkosten
  • Bij een bestelling onder de € 15,- betaalt u € 6,95,- aan verzend- en administratiekosten

België

In België betaalt u vanaf € 75,- geen verzendkosten. Voor bedragen onder de € 75,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling:

  • Bij een bestelling vanaf € 50,- betaalt u €4.95 aan verzendkosten
  • Bij een bestelling vanaf € 39,- betaalt u € 7,50 aan verzendkosten
  • Bij een bestelling onder de € 39,- betaalt u € 10,- aan verzendkosten
Waarom betaal ik bij enkele producten extra behandeling / orderkosten?

Onze prijzen in de webshop zijn gelijk aan de prijzen in onze winkels. Dit zijn marktcomfort prijzen. Voor zware producten, zoals bijvoorbeeld grote zakken voer, kattenbakvulling of schelpenzand of extreem grote producten wordt zwaar zakgoed berekend. Hoe hoog deze is hangt af van het product. Deze extra toeslag wordt direct aangegeven bij het product zelf.

Het voordeel voor u is dat u deze producten netjes thuis bezorgd krijgt.

Als we niet thuis zijn wat gebeurt er met het pakket?

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als een pakket wordt bezorgd. Wanneer PostNL een pakket niet bij u kan afleveren op dinsdag tot en met vrijdag, bieden zij het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Heeft u een account aangemaakt voor de DierenwinkelXL webshop? Dan kunt u uw gegevens aanpassen door inte loggen en naar uw account te gaan. Daar vindt u de tab ‘gegevens wijzigen’. Hier kunt u uw adresgegevens aanpassen. Bij een adreswijziging blijft uw bestel historie bewaard.

Indien u een bestelling heeft geplaatst, dan is het voor desbetreffende bestelling niet meer mogelijk om de adresgegevens via de website te wijzigen. U kunt wel contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken voor het aanpassen van de bestelgegevens.

Ik wil een product bestellen dat niet in de webshop staat, kan dat?

Indien een product niet in onze webwinkel te vinden is, dan kunnen wij deze meestal wel voor u bestellen. Neem gerust contact met ons op. Dan wordt er gekeken of het product voor u kan worden besteld of dat het in ons assortiment kan worden opgenomen. Ook losse onderdelen van producten kunnen we meestal bestellen en indien voorradig, snel leveren.

Ik heb per ongeluk 2x betaald. Wordt mijn bestelling nu 2x bezorgd?

Nee. Als we dit zien, dan nemen we altijd telefonisch of per mail contact met u op. Ook zullen we het teveel betaalde bedrag terugstorten op uw rekening .

U kunt natuurlijk zelf altijd even contact met ons opnemen bij een dubbele betaling, zodat u zeker weet dat de dubbele betaling en bezorging wordt hersteld.